Wegwijzer bij klachten of zorgen
Heeft u een zorg, ontevreden gevoel of een klacht?
Onze school doet haar uiterste best om samen met de leerlingen en ouders een goede leer- en leefomgeving te creëren. Toch kan het voorkomen dat u een zorg, ontevreden gevoel of klacht heeft. Of misschien heeft u iets gesignaleerd waarover u in gesprek wilt gaan of waarop u actie wilt ondernemen. Of u nu ouder bent van één van onze leerlingen of medewerker, uw mening is voor ons waardevol.
In de meeste gevallen kan uw zorg of ontevredenheid in goed overleg opgelost worden. In sommige gevallen lukt dat helaas niet.
In onze Wegwijzer bij klachten of zorgen Klik hier voor de Wegwijzer kunt u lezen bij wie u terecht kunt en over de stappen die u kunt nemen.
Directie:
email: directie@de-toermalijn.nl
Schoolcontact persoon: Patty van Meeteren
email: pvmeeteren@de-toermalijn.nl
Aandacht functionaris:
email:
Veiligheidscoördinator:
email:
Extern vertrouwenspersoon: Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen
Penny Bleeker-Bloem
06-57758670 of via penny@bloemmediation.nl
U wordt binnen 48 uur teruggebeld