Kleuterschool

Iedere kleuter heeft vertrouwen en veiligheid nodig om zich optimaal te kunnen ontwikkelen. Elke ochtend heeft daarom dezelfde opbouw. In vaste volgorde wordt er gezongen, gespeeld, geknutseld, gegeten en (buiten) gespeeld. Het speelgoed is van natuurlijke materialen, zoals hout, wol en katoen. Zo kunnen de kinderen echte ervaringen opdoen. Ze leren door middel van de nabootsing, de fantasie en het spel.

Als u uw kind heeft ingeschreven bij De Toermalijn krijgt u daarvan een bevestiging. Enkele weken voordat uw kind 4 jaar wordt neemt de kleuterjuf contact met u op. U wordt dan uitgenodigd om een dag of een deel van een dag mee te doen in de klas. Zo kan uw kind alvast een beetje wennen. Als ouder mag u hier in het begin bij zijn. Na afloop van deze dag heeft u een kennismakingsgesprek met de juf en zullen er ook praktische zaken besproken worden.

Voor verdere informatie en/of aanmelding kunt u terecht bij Jacoline Wiskerke- directeur, telefoon 0252-52 48 99 of via info@de-toermalijn.nl.